Panevėžyje aptartas STEAM centrų metodikų kūrimo progresas

Panevėžyje aptartas STEAM centrų metodikų kūrimo progresas

Image
© „Industry 4 Panevėžys“ nuotr.

Šeštadienį Panevėžio robotikos centre „RoboLabas“ susirinko specialistai, kuriantys ugdymo metodikas STEAM centrų specializuotoms laboratorijoms. Susitikime dalyvavo metodininkai iš Panevėžio, Tauragės, Marijampolės, Šiaulių, Utenos ir Alytaus. Laboratorijų aprašus jie kuria grupelėse po du, kurių vienas yra patyręs mokytojas, o kitas – aukštosios mokyklos dėstytojas. Panevėžyje specialistai pristatė pirmuosius metodikų aprašus, derino požiūrius, svarstė probleminius klausimus ir numatė tolesnius darbus.

„Džiaugiuosi, kad šįkart progreso aptarimas vyko Panevėžyje. Šiemet labai sėkmingai veiklą pradėjo robotikos centras „RoboLabas“, tad turime vertingos patirties, kuria galėjome pasidalinti su kolegomis iš kitų miestų. STEAM ugdymo metodikų rengimas sparčiai juda į priekį, Panevėžyje jau vykdome centro projektavimo darbus, planuojame mokymus gamtos ir tiksliųjų mokslų mokytojams. Jeigu neiškils nenumatytų kliūčių, centras turėtų pradėti veikti jau kitų metų rudenį“, – sako Panevėžio miesto savivaldybės Miesto plėtros skyriaus projektų vadovas Vytautas Kalinauskas.

STEAM centrai steigiami 10-yje Lietuvos regionų. Kiekviename centre veiks 4 laboratorijos: biologijos ir chemijos, fizikos ir inžinerijos, robotikos ir informacinių technologijų bei viena specializuota laboratorija, atitinkanti konkretaus regiono poreikius. Panevėžio STEAM centro specializuota laboratorija bus skirta dirbtiniam intelektui tyrinėti ir pažinti. Metodiką jai rengia J. Balčikonio gimnazijos informacinių technologijų mokytoja, Kauno technologijos universiteto dėstytoja Renata Burbaitė ir „Robotikos mokyklos“ vadovas Paulius Briedis.

Santrumpa STEAM žymi gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos disciplinas. Jas integruojant į ugdymo procesą siekiama ugdyti moksleivių kūrybiškumą, lyderystę, susidomėjimą tiksliaisiais ir gamtos mokslais bei inovacijomis.